Beste Simyanen,
Sinds een aantal weken ervaart een deel van onze klanten met een iPhone 11 een storing wat betreft het geen gebruik kunnen maken van de aansluiting (bellen, sms'en en internet). We begrijpen dat dit enorm frustrerend is en daarom is hier een groot onderzoek voor gestart en wordt er hard gewerkt aan een oplossing!
Jammer genoeg is er op dit moment nog geen oplossing over bekend. De updates over dit probleem zullen worden geplaatst in dit bericht.
We willen natuurlijk onze klanten hiervoor een passende compensatie bieden en daarom houden wij een lijst bij met de 06-nummers die dit probleem ervaren. Heb je ook deze klachten met jouw iPhone 11? Dan mag je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres.
Het is niet toegestaan om je persoonlijke gegevens onder dit publiekelijke bericht te plaatsen wegens privacy wetgeving.
Ik zie de berichten graag tegemoet in mijn privé box.
Groetjes,
Amy