.

Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken van de huidige tarieven?

  • 20 October 2022
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +1

Ik heb al jaren simyo als telefoon provider.
Nu wil ik ook internet maar dan wel de aanbieding van een tientje per maand en geen overschrijf kosten.

Waarom kriig ik dat niet te zien op MijnSimyo.
Nu kan ik voor € 9 extra bovenop mijn huidig abonnement, internet bestellen terwijl nieuwe abonnees maar een tientje betalen.


grt.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 21 October 2022, 14:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Je kan je abonnement verlengen met een maand/jaar of twee jaar

let wel op wat je bel bundel gaat doen 😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @van Egmond sleutelservice,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Wat @Ron H zegt klopt inderdaad (super bedankt voor je bijdrage!!). Om mee te kunnen bewegen met onze huidige tarieven zou je je abonnement moeten verlengen via Mijn Simyo. Dit kun je doen in het Overzicht, je klikt dan op de tegel  ‘Je kunt verlengen met de nieuwe bundels!’. Je ontvangt een bevestigingsmail als het is gelukt en de wijziging gaat de volgende maand in 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +1

Zal nog een keer kijken dan.
Bij verlenging krijg je de aanbieding van een tientje en niet de verhoging negen euro  voor 10GB ?

Badge +1

Ik kijk bij verlengen en zie dat ik mijn huidig abonnement kan verlengen met een jaar en dan moet ik op bevestigen klikken MAARRRR dan weet ik niet of ik daarna een keuze keuze krijg van de aanbieding van een tientje of weer de verhoging.
Onduidelijk dit.
 
Iemand die na zijn huidige termijn iets anders wil moet ook de aanbiedingen eenvoudig kunnen aanklikken.
Opzeggen is eenvoudiger.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben ook niet bij met het verlengen om naar nieuwe tarieven te gaan, maar het is niet anders.

Je kunt veilig naar deze pagina toe. Daar kun je kiezen welke bundel je zou willen. Daar kun je ook nog veilig kiezen voor "Kies deze bundel”. Daarna ga je naar de stap "Bevestigen”. Zodra je daar het vinkje met de volgende tekst aanvinkt

Ik ga akkoord met:
De algemene voorwaarden en de tarieven.
Ik heb de info over de bedenktijd in het besteloverzicht gelezen en weet dat ik een betaalverplichting aanga.

en daarna op de knop "Bevestig je keuze” drukt, dan "heb je 14 dagen bedenk tijd” en daarna zit je vast aan de verlenging.

Op die bevestigingspagina staan ook diverse spelregels zoals:

Op 1 #begin maand# #begin jaar# gaat je nieuwe contract in en loopt tot 1 #eind maand# #eind jaar#. Je houdt je eigen nummer (#mobiel nummer#) en simkaart. Je mag bundels iedere maand aanpassen, naar boven of naar beneden. Jij bepaalt! Je ontvangt per e-mail een kopie van je nieuwe contract.

Je zit dus niet 2 jaar aan die specifieke bundel vast. Je kunt binnen die bundels, waaruit je kunt kiezen, elke maand nog omhoog en omlaag. Je kunt echter niet meer binnen die periode nogmaals verlengen, dus als Simyo bijvoorbeeld volgende zomer nog betere aanbiedingen zou hebben en je abonnement loopt niet binnen 3 maanden af, dan moet je eerst je abonnement uitzitten.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @van Egmond sleutelservice,

Bedankt voor je bericht. Dit lijkt me inderdaad een beetje onduidelijk. Als je wilt verlengen met de nieuwe bundels dan doe je dat via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Vervolgens krijg je te zien welk abonnement je op dit moment hebt en onderaan zie je dan '’Sim Only verlengen'’ staan. Als je daarop klikt krijg je de optie om je nieuwe bundels te kiezen die je nu op onze website ziet staan! Ik zie dat @Groentjuh hele handige informatie met je heeft gedeeld, dankjewel! 

Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer