.

Beantwoord

Waarom kan ik niet 1 account voor meerdere simkaarten aanmaken?

  • 5 February 2016
  • 7 reacties
  • 1651 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
Hoi
Ik wil meerdere simkaarten bestellen bij Simyo maar zie dat het er totaal niet met de klant wordt meegedacht.
Het probleem is dat ik voor iedere simkaart apart moet inloggen met het 06-nummer van de kaart. Alleen op die manier kan ik zien wat mijn verbruik is bij die kaart.
Dus voor iedere kaart moet ik die volgende handelingen verrichten: 06nummer zoeken en intikken, password intikken, inloggen, verbruik bekijken, uitloggen, ander 06 nummer zoeken etc...
Ik stel dus voor om af te stappen van de huidige manier van inloggen per 06-nummer.
Zorg dat ik -als klant- kan inloggen onder mijn mailadres, en dat ik daar al mijn simkaarten krijg te zien. Per kaart kan ik aangeven in welk device ik het gebruik
Overzichtelijk met het verbruik, aanklikken per simkaart dat ik een aanpassing wil maken in abonnement of prepaid ophogen, etc.

Op de huidige manier je simkaarten bekijken is zo tijdrovend en klantonvriendelijk.
Ook op mijn mobiel kan ik maar 1 Simyo app gebruiken, en moet telkens een nieuw nummer erbij zoeken, intikken etc.

Denk met de klant mee.
icon

Beste antwoord door Angela 6 February 2016, 17:24

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik snap je frustratie. Maar de nieuwe app maakt het mogelijk om meerdere nummers in te voegen.

Het nadeel voor veel van de klanten is echter wel de verplichting van een 5 cijferige pincode om in de app te komen en het ontbreken van een widget om de huidige standen te zien. Maar wat jij wilt is ( denk wel volledig ) mogelijk in de app.
Hoi Raytje
goeie tip; updaten van de app.
ik heb meteen de nieuwe app gedownload, en zie wel vooruitgang, maar kan nog niet goed bekijken hoe dat dit eruit ziet met meerdere kaarten.
Het heeft me overtuigd om alvast enkele simkaarten te bestellen bij Simyo. Ik ben benieuwd.
Eigenlijk zou Mijn Simyo ook zo ingericht moeten worden.

@Simyo: Idee? 🆒
Ik heb 2 prepaid sims. Elke sim heb ik een identiteit gegeven, sim en sim 2. Bij het instellen eerst het 1e 06 met wachtwoord en pincode bij de 2e ook een wachtwoord en pincode.
Allebei dezelfde meest eenvoudige pincode gegeven, nadat je aantikt welke sim je wilt controleren hoef ik alleen maar de pincode in te geven en dan heb ik de controle
Wanneer je dus opschrijft om te bewaren 06 nummers en bijhorende wachtwoorden hoef je alleen die ene pincode maar te onthouden er wordt je nergens verschillende pincodes verplicht bij simyo !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pve,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt melden bij ons! We kunnen altijd kijken naar eventuele wijzigingen die in het belang van onze klanten zijn :)

Zoals Raytje aangeeft, hebben we in de app tegenwoordig de mogelijkheid om meerdere accounts toe te voegen. Het 06-nummer wordt onthouden en je kunt voor elke aansluitingen een makkelijke pincode aanmaken. Zoals Friesian aangeeft, kun je dezelfde pincode maken voor alle accounts als dit het makkelijk voor je maakt.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Raytje, het is zeker geen slecht idee om dit in te voeren voor onze website. Ik ga dit dan ook op onze prachtige Wall of Change plakken! Als er iets mee gedaan kan worden, zal dit uiteraard gecommuniceerd gaan worden. Bedankt voor je hulp :D

@Friesian, ook jij bedankt voor de tips! Zo maak je het jezelf inderdaad makkelijker om meerdere accounts te onderhouden.

Groetjes,
Angela
Reputatie 3
Badge +1

We zijn nu zeven jaar verder en dit is nog steeds niet mogelijk.. toch?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Voor nu bieden we alleen de mogelijkheid MAM (Multiple Accountmanagement) aan. Zo kan je makkelijker switchen tussen meerdere accounts! Dit is nog niet mogelijk via de website. 

Groetjes,
Amy

Reageer