Ik wil meerdere simkaarten bestellen bij Simyo maar zie dat het er totaal niet met de klant wordt meegedacht.
Het probleem is dat ik voor iedere simkaart apart moet inloggen met het 06-nummer van de kaart. Alleen op die manier kan ik zien wat mijn verbruik is bij die kaart.
Dus voor iedere kaart moet ik die volgende handelingen verrichten: 06nummer zoeken en intikken, password intikken, inloggen, verbruik bekijken, uitloggen, ander 06 nummer zoeken etc...
Ik stel dus voor om af te stappen van de huidige manier van inloggen per 06-nummer.
Zorg dat ik -als klant- kan inloggen onder mijn mailadres, en dat ik daar al mijn simkaarten krijg te zien. Per kaart kan ik aangeven in welk device ik het gebruik
Overzichtelijk met het verbruik, aanklikken per simkaart dat ik een aanpassing wil maken in abonnement of prepaid ophogen, etc.
Op de huidige manier je simkaarten bekijken is zo tijdrovend en klantonvriendelijk.
Ook op mijn mobiel kan ik maar 1 Simyo app gebruiken, en moet telkens een nieuw nummer erbij zoeken, intikken etc.
Denk met de klant mee.
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie