.

Beantwoord

Nano sim kaart en nummer behoud

  • 26 September 2012
  • 20 reacties
  • 2683 Bekeken

Hallo,

Ik ben momenteel klant bij simyo en heb een prepaid telefoon. Nou wil ik een iphone 5 gaan kopen, maar hier heb ik dus een nano sim kaart voor nodig. Ik heb al begrepen dat ik deze kan krijgen bij simyo, maar nou wil ik er ook een abonnement bij en het liefst m'n nummer niet laten veranderen.

Nou kom ik er niet uit hoe ik hier een nano sim kaart moet kopen, daar een abonnement bij kan afsluiten en m'n nummer kan behouden. Zou ik daar informatie over kunnen krijgen?

Bvd,
Jasper.
icon

Beste antwoord door Alex 27 September 2012, 16:30

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jasperr,

Je kunt via je persoonlijke pagina overstappen van je Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement. Dit doe je door via het tabblad overzicht te kiezen voor de optie overstappen naar een Simyo abonnement. Je behoud dan je nummer en je beltegoed wordt verrekend met je factuur. Je ontvangt dan geen nieuwe simkaart. Je kunt nadat je bent over gezet wel een nano simkaart aanvragen.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Bedantk voor je hulp. Maar hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik die nano simkaart ontvang? Want ik heb namelijks niks aan het abonnement op m'n huidige toestel en wil dus niet gaan betalen wanneer ik nog geen gebruik van het abonnement kan maken.

Bvd,
Jasperr
Badge +2
Beste Jasperr,

De nanosimkaart kan je na aanvraag met twee werkdagen binnen verwachten.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie, 

Zojuist mijn Nano Sim ontvangen. Hoe kan ik mijn nano sim activeren? Jullie klantenservice is dicht. 

Groet, 

Don Fakkert 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Don,

Je kunt de nano simkaart activeren via de onderstaande button:

nano simkaart activeren

Groetjes,

Alex
Alex,

Antwoord aan Jasper zou ook op mij kunnen slaan, ware het niet dat ik ex LowCall klant ben en kennelijk GEEN Simyo klant ben.
Ex LowCall heeft de overstapfunktie niet !
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hclier,

Je bent dan uiteraard wel een Simyo klant, maar je hebt geen Simyo prepaid. In jouw geval zou je echt een nieuw abonnement moeten afsluiten en tijdens de bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Na de 1 cent betaling kom je bij het nummerbehoud formulier terecht. Mocht je een foutmelding krijgen na het invoeren van je telefoonnummer, raden we je aan een fictief telefoonnummer in te voeren. Vervolgens moet je even een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Alex,

Dank voor snelle en duidelijk antwoord. Heb nog geen iPhone5, dat duurt nog wel even. Ga er wel van uit om bij Simyo te blijven, dus zodra e.e.a. afgerond is laat ik het je weten.
Reputatie 5
Badge +10
Ok bedankt.

Groetjes,

Alex
Ik ben ook van plan van lowcall naar een simyo abonnement te gaan. Twee vragen:
* wat zijn de kosten voor het overstappen?
* is het ook mogelijk om een jaarabonnement op bellen/sms te nemen en een maandabonnement op internet? Dit omdat ik internket eerstalleen wil proberen...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sixeight,

Voor het afsluiten van een abonnement worden aansluitkosten (€ 14,99) in rekening gebracht. Nummerbehoud is gratis. Internet bundels kun je maandelijks opzeggen.

Groetjes,

Alex
heb zojuist via de site mn nanosim geactiveerd. Hoe lang duurt het voordat hij werkt ?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum donderkatje,

Volgens onze gegevens is jouw nanosim reeds geactiveerd. Je kan de nieuwe pin en pukcode vinden op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
Alex,

Hier ben ik weer : vanmorgen abo met nummerbehoud besteld. Geen problemen. Weet echter niet op welke datum mijn oude nummer wordt geporteerd. Wil n.l. Abo op 1 december laten ingaan en dan nano-sim aanvragen. Deze vraag daar ik ergens heb gelezen dat abo ingaat op datum activatie OF datum nummerportering.
Alex,

Naschrift : ik kon geen datum ogeven op formulier. Kennelijk omdat mijn prepaid LowCall nummer van Simyo is ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hclier,

Omdat 1 december in het weekend valt, heb ik de porteerdatum op 3/12/12 laten zetten. Je ontvangt vanzelf een email met informatie over je nummerbehoud status. Het abonnement gaat in op het moment dat het telefoonnummer is over gezet.

Groetjes,

Alex
Alex,

Gisteren starterspakket ontvangen en bevestiging van porteringen ivm nummerbehoud per 3-12-2012. Dank voor je bemoeienis.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling hclier.

Groetjes,

Alex

Reageer