Skip to main content
Hallo mijn vrouw heeft iphone 3 gs en 9van de 10 keer geen service waar kan dat aan liggen
Hallo mijn vrouw heeft iphone 3 gs en 9van de 10 keer geen service waar kan dat aan liggen



Hoi Ericsku,



Vervelend om te lezen dat je vrouw af en toe geen service heeft op haar toestel. Ervaart zij dit probleem op 1 of meerdere locaties?

Wanneer zij dit probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode van deze locatie zodat ik een postcode check kan laten doen. Ervaart zij dit probleem op meerdere locaties dan raad ik je aan de simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
Dit gebeurd op meerdere plaatsen ik had ook al geprobeerd in en ander toestel zelfde probleem,dat had ik al ondertussen al op het forum gelezen. Mijn postcode is 5081ac
Dit gebeurd op meerdere plaatsen ik had ook al geprobeerd in en ander toestel zelfde probleem,dat had ik al ondertussen al op het forum gelezen. Mijn postcode is 5081ac



Hoi Ericsku,



Heb je de 3G op je toestel al uitgeschakeld om te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
Ik heb hem opnieuw opgestart maar het probleem blijft hij vindt kpn kort daarna gaat hij zoeken en zegt geen service en dat herhaald zich steeds gr Eric
Sorry ik heb verkeerd gelezen 3g opnieuw op starten ga ik nu proberen
3G uitgeschakeld helpt ook niet wat kan ik nog doen
Ik heb hem opnieuw opgestart maar het probleem blijft hij vindt kpn kort daarna gaat hij zoeken en zegt geen service en dat herhaald zich steeds gr Eric



Hoi Ericsku,



Zou je het telefoonnummer waar het over gaat even in privébericht kunnen sturen? Dan kan ik de aansluiting voor jullie bekijken.



Groetjes,

Charlene
Het gaat om tel nr xxxxxxxx
Het gaat om tel nr xxxxxxxx



Hoi Ericsku,



Ik heb een postcode check je laten doen. Er zijn geen storingen of werkzaamheden bekend op de postcode.

Ik raad je aan te kijken of je toestel de nieuwste software heeft. Daarnaast raad ik je aan om in je omgeving te kijken of er meerdere mensen met een KPN aansluiting dit probleem hebben. Wanneer er meerdere mensen zijn met problemen dan kunnen wij een netwerk klacht laten indienen.

Reageer