.

Beantwoord

Cameratoegang geven aan apps lukt niet, wat nu?

  • 10 November 2018
  • 3 reacties
  • 65869 Bekeken

Badge
Sinds vandaag krijg ik bij alle apps waarbij camera gebruikt wordt ( snapchat, instagram etc. ) te horen dat ik de app cameratoegang moet geven om de app te gebruiken. Als ik dit wil doen moet ik bij instellingen > privacy > camera. Hier zouden dan alle apps moeten staan die om toestemming vragen, alleen staan er nu geen. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en kan op internet verder niks vinden.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 12 November 2018, 10:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Vivian12345,

Welkom op het Forum!

Hmm, dat is vreemd! Je kan inderdaad via Instellingen > Privacy > Camera de apps toestemming geven om camera te gebruiken. Je kan ook onder Instellingen de apps vinden die je hebt geïnstalleerd. Als je op de apps klikt, kan je daar ook toestemming geven.

Mocht het niet lukken, raad ik je aan om de apps te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Zo kan je de stappen opnieuw doorlopen.

Laat je het weten of het lukt?

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Bedankt voor de reactie! Dit had ik inderdaad geprobeerd, maar ook dat lukte niet. Uiteindelijk heb ik m'n mobiel geüpdate en bleek dat te werken.

Groetjes Vivian
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Vivian12345,

Fijn dat het nu weer werkt! Het is inderdaad altijd verstandig om je toestel te updaten wanneer deze hier om vraagt. Sommige apps of diensten kunnen namelijk voor problemen zorgen als je toestel niet up to date is! :)

Groetjes,

Kevin

Reageer