Skip to main content

Beste Simyo,

ik ben 1 van de velen waarvan de iPhone 11 problemen gaf en heb deze mogen opsturen ter reparatie, dit is gebeurd en de reparatie lijkt afgerond. In de voortgang kan ook lezen dat hij is opgestuurd en ontvangen door de klant (ik dus) maar dat is niet het geval, ik heb niks ontvangen nog. Als je de reparatiestatus ziet is hij op 1 dag en gereed gemeld en verstuurd en ontvangen, dat kan natuurlijk niet. Via de klantenservice aan de telefoon kom ik niet verder, die hebben helemaal geen idee waar dit over gaat en, ze zeggen, dat ze niks van een reparatie afweten. Hier krijg ik het veel gehoorde Advies “afwachten”. 
 

kan iemand mij vertellen waar mijn iPhone is?

 

Ja had ik ook, vanavond krijg je waarschijnlijk een mailtje met track/ trace van KPN.

Ik ben wel heel benieuwd of je ook (net als ik) gewoon je telefoon retour gestuurd krijgt. 

Ik heb m trouwens vandaag ontvangen en bij mij stond er ook ‘1-10 afgeleverd bij klant’.

Het vreemde is overigens wel dat de ‘reparatie’ bij mij een week langer heeft geduurd. 

 


Ja had ik ook, vanavond krijg je waarschijnlijk een mailtje met track/ trace van KPN.

Ik ben wel heel benieuwd of je ook (net als ik) gewoon je telefoon retour gestuurd krijgt. 

Ik heb m trouwens vandaag ontvangen en bij mij stond er ook ‘1-10 afgeleverd bij klant’.

 

Heb een mail gehad met “Geen defect geconstateerd” dus ik krijg waarschijnlijk dezelfde telefoon terug zoals zovele. 


Ja had ik ook, vanavond krijg je waarschijnlijk een mailtje met track/ trace van KPN.

Ik ben wel heel benieuwd of je ook (net als ik) gewoon je telefoon retour gestuurd krijgt. 

Ik heb m trouwens vandaag ontvangen en bij mij stond er ook ‘1-10 afgeleverd bij klant’.

 

Heb een mail gehad met “Geen defect geconstateerd” dus ik krijg waarschijnlijk dezelfde telefoon terug zoals zovele. 

Ja die heb ik ook gehad idd.

Ik lees op het KPN forum dat de Iphone 13 op is en dat ze daarom maar gewoon de telefoons zo terugsturen. Maar dat lost het probleem niet op, bij mij niet in ieder geval.

Maar misschien heb je geluk en ontvang je toch een 13.

Simyo zelf reageert nergens meer op lijkt het wel.

 


Reageer