Er was vandaag weer een internet storing. Heel lastig omdat Google Maps dan ook niet meer werkt en dat heb ik nodig voor mijn beroep. Gelukkig wist ik dit keer de weg wel maar heb wel een half uur in een file gestaan (a10, Amsterdam), terwijl Google me er anders omheen geleid had. Hoe kan dit met het betrouwbare KPN netwerk?
Ik ervaar vandaag ook al de hele dag trage of niet-werkende 4G. Is er inderdaad sprake van een storing?
Hoi
Bedankt voor jullie bericht. Wat onhandig dat jullie internet nog niet goed werkt!
De storing die wij maandag hadden was dezelfde dag al opgelost. Na het herstarten van je telefoon zou je internetverbinding weer moeten werken. Ik heb daarom zojuist een reset uitgevoerd op jullie internetoptie. Zouden jullie nog even je telefoon voor 15 minuten helemaal uit kunnen schakelen zodra jullie dit bericht lezen? Ik hoor dan graag of dit verbetering heeft opgeleverd!
Groetjes.
Roeqajja
Hoi Roeqajja,
Maandag duurde de verstoring inderdaad vrij lang, dinsdag had ik geen problemen (vandaag ook niet trouwens).
Maandag was ik in Zaandam (maar toen was het een landelijke verstoring, volgens mij), woensdag was ik in Amsterdam en ging het weer mis. Onderweg was alles in orde maar in Amsterdam zelf stopte de internet verbinding er weer mee. Voor mij als chauffeur van een rouwauto niet echt prettig.
Ik heb mijn telefoon nu een kwartier uitgezet en alles werkt weer (als vanochtend).Â
Mvg.,
Kees
Ik heb ook al een aantal dagen slecht werkende 4 G
Opnieuw opstarten vliegtuigstand aan en weer uit helpt niet.
Â
Groet Jesse
Dag Roeqajja, mijne werkt nu weer goed, veel dank! Had zelf al e.e.a. geprobeerd en ook tel uitgezet maar leek niet te helpen. Wat jij nu hebt gedaan wel, dus erg fijn!
Hoi
Fijn om te horen dat de reset heeft geholpen! Geen dank hoor.Â
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je hier ook last van hebt!
Ik heb ook voor jou een reset uitgevoerd op je internetoptie. Kun je je telefoon voor 15 minuten uitschakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.
Groetjes,
Roeqajja
Ha Roeqajja,
Mijn 4 G werkt weer prima!
Super bedankt!
Â
Hi
Bedankt voor je reactie.Â
Gelukkig maar . Graag gedaan!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.