Helaas via iMessage wel berichten van jullie, maar om zo naar jullie te reageren kan dat niet. Ik vind dit omslachtig. En dus niet klantvriendelijk.Â
Â
het gaat om het volgende:
Â
Â
Â
Helaas via iMessage wel berichten van jullie, maar om zo naar jullie te reageren kan dat niet. Ik vind dit omslachtig. En dus niet klantvriendelijk.Â
Â
het gaat om het volgende:
Â
Â
Â
Het is een SMS ter info. Het is niet mogelijk om de klantenservice te SMSen.
Simyo biedt geen vaste diensten (wifi, TV, huistelefoon)Â aan. Alleen mobiele diensten.
Ik denk dat je bij de verkeerde provider bent.
Het gaat waarschijnlijk om een bepaald type Iphone van Apple waar soms verbindingsproblemen mee zijn
Â
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Zoals
Wel zijn wij telefonisch, per chat, e-mail of via whatsapp bereikbaar. Ik adviseer dan ook voortaan via een van deze kanalen contact op te nemen.Â
Welke storing bedoel je precies? Welk toestel heb jij? Ervaar jij netwerkproblemen?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.