Skip to main content

Een aantal weken al aangegeven dat ik problemen heb met bellen en interneten op mijn Iphone 1. Dit zou een probleem zijn bij het KPN netwerk ener wordt/ werd aan gewerkt. Maar ik heb na ruim 3 weken nog steeds problemen en ben niet bereikbaar, er was mij toegezegd dat ik een mail zou ontvangen over de problemen en dat er telefonisch contact opgenomen zou worden, beide zijn niet gebeurd. Ik ben nu dan ook op een punt gekomen dat het vertrouwen in Simyo /KPN tot een minimum is gedaald. Daarnaast ben ik nog steeds onbereikbaar, waardoor ik regelmatig in de problemen kom met mijn werkgever die mij verplicht bereikbaar te zijn.

Ik wil dan ook het liefst overstappen naar een ander netwerk (Odido / Vodafone) waar de problemen niet zijn. Kortom ik zou het op prijstellen als mijn abonnement beëindigd kan worden met nummerbehoud ( nummerportatie is een recht van de consument ook als een abonnement voortijdig beëindigd wordt

Geen reactie

Reageer