Toen de iPhone SE 2022 gebruik maakte van pre-paid was er absoluut geen probleem. Maar naar overschakeling naar een Simyo abonnement is internetten via een data verbinding vrijwel onmogelijk. In het display komt een ‘E’ te staan.
Diverse malen gebeld en gemaild met de servicedesk en wij krijgen te horen dat het ‘een bekend probleem’ is, dat wij ‘op een lijst staan’, en dat ‘er een update’ komt.
Maar er is totaal geen vooruitgang!!!
Noch wordt er compensatie geboden of de mogelijkheid geopend om zonder problemen (maar met teruggave van betaalde, maar niet geleverde diensten) het abonnement te beëindigen.
Aangezien er volgens de servicedesk een lijst bestaat, is dit niet beperkt tot 1 incident.
Tevens is er geen actieve communicatie. Iedereen op de lijst kan toch op de hoogte gehouden van de status? Niets van dit gebeurd. Ik heb 30 jaar in de IT wereld gewerkt, dit wordt nergens geaccepteerd.
Het probleem doet zich voor bij de telefoon van mijn dochter. Als Simyo het betreffende telefoonnummer wilt hebben, kan ik gemaild worden.
Â
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat dit niet gewenst is.Â
Het lijkt er op dat je niet helemaal van de juiste informatie bent voorzien, mijn welgemeende excuses hiervoor. Er speelt op dit moment inderdaad een probleem met het netwerk en specifiek de iPhone 11. Op dit moment hebben onze netwerkspecialisten niets geconstateerd bij de iPhone SE 2020 of iPhone SE 2022. Het lijkt er op dat er dus iets fout is gegaan op het netwerk na de interne migratie van een Prepaid naar een Sim Only, dit wil ik graag verder met je onderzoeken.Â
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer van jouw dochter en haar persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing.Â
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.