Skip to main content

.

Wanneer wordt het hotspot probleem met de iPhone 11 nu eens opgelost. Dit speelt voor mij al vanaf mei . Zowel op iPhone als op ipad staan de schakeltjes, maar geen enkele website is op de iPad te openen. Alles  al geprobeerd, zonder enig resultaat. Als mij vrouw op haar iPhone 12 de hotspot aan zet, dan kan ik wel op mijn iPad internetten, via haar hotspot. Erg vervelend, want als zij er niet is, dan heb ik dus geen internet.

zo heb ik erg weinig aan mijn internetbundel bij mijn abonnement !

Hoi ​@Belerend beleid,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist beantwoord in dit topic. Ik stel voor om het contact via 1 topic te laten verlopen om verwarring te voorkomen.

Groetjes,
Amy

Ik begrijp niks van je antwoord? Ik wil contact best via dat andere topic laten lopen, maar daar is mijn probleem niet mee opgelost. Ik ga in februari twee maanden naar Spanje, en wil daar toch wel kunnen internetten. Ik zie geen antwoord op mijn vraag, hoe lossen jullie het hotspot probleem op, en af en toe werkt ook internet niet. Mijn vrouw, iPhone 12, en abonnement bij KPN ondervindt geen enkel probleem. 
dus ik krijg graag een antwoord, en dat kan ik dus niet vinden op de “andere” topic ?

@Belerend beleid De oplossing heb ik op dit moment niet voor je helaas. Dat krijg je per e-mail te horen nadat ik jouw nummer op de issue lijst hebt geplaatst zoals ik aangeef in het andere topic. Er is namelijk een bekend probleem wat betreft de iPhone 11 in combinatie met het KPN netwerk. 

Het spijt me dat ik nu niet meer informatie voor je heb.

Groetjes,
Amy

Reageer