Skip to main content

.

Beste Simyo

 

Ik ben inmiddels sinds 6 maanden bezig om mijn iPhone 11 te swappen naar een iPhone 13.

De antenne van mijn iPhone 11 is door het KPN netwerk stukgegaan (hardware matig gebroken, dat is bevestigd door de Apple Store en zij gaven aan dat dit met vrijwel alle iPhone 11s is gebeurd van het KPN netwerk, dus ook Simyo).

Nu is op 15/11/2024 mij via Whatsapp beloofd door Simyo dat ik in aanmerking kom voor een swap naat de iPhone 13. Dat loopt echter niet geheel soepel en inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik tot 13 januari niets ga krijgen. Dit is een onacceptabel lang proces, en ik verwacht actie van Simyo om te swap te versnellen. Ik heb immers al die tijd een vrijwel niet werkende 4g verbinding en ben dikwijls onbereikbaar telefonisch (dus ook bellen/smsen).

 

Kunnen jullie dit svp checken?

Groet

Geen reactie

Reageer