Skip to main content

.

Hoi, 

 

Deze maand ben ik per ongeluk best wel buiten mijn bundel gegaan, omdat ik het smsje dat mijn bundel op was niet goed was doorgekomen 😞. (En ik had net nog wel deze maand mijn bundel verhoogd.)

Nu vroeg ik mij af of je buiten de bundel weer ‘binnen de bundel’ verandert, wanneer je er 500 MB bijkoopt voor nog deze maand. Ik verwacht het niet, maar ben er toch nieuwsgierig naar.

Het is namelijk best veel geld en dat doet toch wel een beetje pijn, ik had er liever wat anders mee gedaan 🙂.

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

@JeannetW Nee, helaas, uit de aan te schaffen extra bundel kunnen niet reeds gemaakte kosten vergoed worden.


Hoi JeannetW,

Welkom op ons forum!

We vinden het erg vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. Dat is niet onze bedoeling!

Met het bijkopen van extra MB's kun je helaas niet je daarvóór in rekening gebrachte verbruikskosten wegpoetsen. We komen je echter wel graag een keer tegemoet in de kosten! We zullen al je internetverbruik in de periode van 25 t/m 28 juli verrekenen met een extra internetbundel van € 5,-. Deze vergoeding zie je uiterlijk volgende week terug op Mijn Simyo. Hopelijk is de zure nasmaak van deze vervelende ervaring daarmee helemaal weggepoetst!

Kijk ook nog even op dit blog voor allerlei handige tips en tricks om je internetverbruik binnen de perken te houden zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt 😊

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas


Hallo,

 

Ik was net aan het kijken hoe ik een internet bundel kan organiseren op mijn telefoon (06-XXXXXXXX) vanaf 8 januari as ( welke ik wil gebruiken gedurende mijn aankomende reis in verschillende landen in Europa). Helaas ging daarnet het kiezen voor een plan te snel, het blijkt dat het plan per direkt in gaat (en direkt werd 10 euro van mijn beltegoed afgenomen). Ik heb dit plan nu nog niet nodig (ik arriveer pas op 8 januari in Europa en heb het plan nodig tot en met 5 februari). Kunt u mijn plan aub op deze data aanpassen? Zo ook, ik zal reizen naar verschillende landen (Wenen, Kroatie, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Engeland), kunt u bevestigen dat deze internetbundel voor mij in al deze landen zal werken? Bijvoorbaat dank voor uw antwoord.

Mvgr Andrea

Moderator: 06-nummer in bericht aangepast.


Beste ​@XvAieH3T heb je een sim only abo of een prepaid-kaart?

 


​@XvAieH3T , het is niet verstandig om in een openbaar forum je 06 nummer ver vermelden (zie je eerste bericht). Bovendien is het onverstandig om ‘aan te haken’ bij een al beantwoorde vraag van 3 jaar oud. 

Moderator: graag het vermelde 06 nummer verwijderen uit de tekst.   


Beste ​@Kaas Berrie ik heb het reeds gemeld bij het moderatieteam.

Voor een volgende keer een tip:

klik in het betreffende topic r.o. op de 3 puntjes, klik dan op melden en plaats je reactie, dan gaan alles toeters en bellen af bij Simyo en passen ze het topic aan als ze er zijn.

 


Beste ​@Kaas Berrie ik heb het reeds gemeld bij het moderatieteam.

Voor een volgende keer een tip:

klik in het betreffende topic r.o. op de 3 puntjes, klik dan op melden en plaats je reactie, dan gaan alles toeters en bellen af bij Simyo en passen ze het topic aan als ze er zijn.

 

Dank voor de tip ​@JanD , ik zal er rekening mee houden.


Hoi ​@XvAieH3T,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. 

Je kan gebruik maken van de internetbundel in Europa zone 1. Via deze pagina kan je terugvinden welke landen hier allemaal onder vallen en waar je bundels dus geldig zijn! 😊

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik even overleggen wat er mogelijk is wat betreft het annuleren van de internetbundel. 

Bedankt voor het melden ​@JanD en ​@Katana!

Ook jij bedankt voor je reactie ​@Kaas Berrie 😀.

Groetjes,
Amy


Reageer