Skip to main content

.

Goedenavond,

Zoals de titel vermeld zit ik een vervelende situatie.

Ik opende mijn telefoon en tot mijn verbazing stond er dat mijn bundel voor 100% verbruikt was. Daar keek ik al van op, want ik had mijn telefoon geeneens gebruikt een half uur voorafgaand. Er is blijkbaar ook een bericht binnengekomen dat mijn bundel voor 80% verbruikt was (zie bijlage). Dit bericht kwam 15:36 binnen. Er is 3gb buiten bundel verbruikt tussen 15:42-15:44. In totaal is er dus 11gb verbruikt in 8 minuten terwijl ik geeneens op mijn telefoon zit. Nu heb ik een rekening gekregen van 256 euro. 11gb verbruiken in 8 minuten lijkt mij in de praktijk toch vrijwel onmogelijk? Al helemaal als je niet je telefoon op dat moment gebruikt. Ik heb ook gekeken als eventueel updates het heeft kunnen veroorzaken, maar dit is ook niet het geval. 

 

Beste ​@TimTTE om dit soort vervelende verrassingen te voorkomen kun je dataplafond activeren voor 50 cent per maand en gaat dan per de 1e van de komende maand in.

Binnen je mobiel kun je zelf ook een waarschuwing en limiet instellen.

Verder kun je op app-niveau zien waar de data aan ‘verstookt’ is.

Als je een betalingsregeling wilt kun je a.s. maandag via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo.

Succes.

 


Reageer