Skip to main content

.

Ik heb mijn ex in Portugal gebeld. Het gesprek duurde bijna 51 minuten. Normaliter zou ik €0,10 per minuut betalen (want zone 1), wat de totale kosten op zo’n €5 zouden moeten brengen. Wat schetst mijn verbazing. Simyo factureerde meer dan het dubbele. Kan dit rechtgezet worden?

Bellen vanuit Nederland naar Portugal kost volgens deze pagina ~0,23 euro per minuut. Let op dat bellen vanuit Nederland naar Portugal niet valt onder roam-like-home en daardoor duurder is.

Hoi @Ed72,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh de correcte informatie met je heeft gedeeld! Het bellen van Nederland naar Portugal kost inderdaad €0,23 cent per minuut. Groentjuh heeft ook de link naar onze website gedeeld waar je deze informatie terug kunt vinden. Heel erg bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Dank jullie wel allemaal. Ik had begrepen dat aan die roaming in de EU een einde was gemaakt, maar toch niet helemaal blijkbaar.

Dank jullie wel allemaal. Ik had begrepen dat aan die roaming in de EU een einde was gemaakt, maar toch niet helemaal blijkbaar.

Aan roaming kosten is een einde gemaakt binnen Europa, maar roaming doe je enkel als je je in het buitenland bevind en dus niet met KPN's/Simyo's eigen netwerk bent verbonden.

Reageer