Skip to main content

.

Vandaag heb ik drie keer gebeld met mijn man. We zijn beide in Spanje. Als ik hem bel krijgt hij een ander telefoonnummer te zien. De eerste keer gaf hij een Spaans nummer. De tweede keer een Belgisch nummer. Mijn man zag in zijn display Dendermonde staan. Het nummer lijkt totaal niet op mijn nummer. Terwijl ik uiteraard wel in zijn contacten sta met mijn telefoonnummer. Hoe kan dit?

Goedeavond, 

 

Ik zit momenteel ook in Spanje en ervaar hetzelfde probleem, bij iedereen die ik bel. Elke keer met een ander nummer uit een ander land.


Oh, interessant. Ik ga over twee weken met mijn gezin, waarvan er 3 aan de Simyo zitten, naar Spanje. Ik ben benieuwd naar de reactie(s) morgen van een van de mods @Amy @Roeqajja @Seren .


Ik kan inmiddels helemaal niet meer bellen en internet werkt ook niet. 


Hoi @Tri en @Emma Nienhuks,

Bedankt voor jullie bericht. Dit is inderdaad erg interessant! Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen. 

Ik wil hiervoor even contact opnemen met de Netwerk Specialist. Zij kunnen verder op de aansluiting kijken dan wij kunnen! Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met 3 voorbeelden? Hiervan ontvang ik graag de datum, tijdstip, locatie en de nummers waar jullie naartoe bellen en dit ervaren. Dit kan dan worden meegenomen in het onderzoek! 

@RicoK Ook ik ben heel benieuwd! Ik zal een update geven zodra ik de gegevens heb ontvangen en ik meer weet vanuit de specialisten.

Groetjes,
Amy


@Amy Hoe kun je nu het topic als beantwoord aanmerken? Ja, je hebt inderdaad een reactie gegeven, maar ik zie een antwoord als oplossing en opgelost is het niet.

Op social media wordt er ook melding van gemaakt en dan van dezelfde issue maar dan bij KPN.

 

 


Hoi @RicoK,

Bedankt voor het delen van de screenshot! Dit helpt enorm en toont aan dat meer mensen hier last van hebben. 

Het klopt inderdaad dat mijn bericht geen oplossing bevat voor de vraag van @Tri. In overleg met Seren heb ik mijn antwoord tijdelijk als best answer gemarkeerd zodat andere klanten meteen kunnen zien dat ik er achter de schermen mee bezig ben. Zodra ik meer informatie heb van de netwerk specialisten zal ik uiteraard de best answer aanpassen. Helaas heb ik op dit moment nog niet meer informatie waar het aan kan liggen maar zal ik hier hopelijk zo snel mogelijk op terug kunnen komen. 

Groetjes,
Amy


Hoi @Tri@Emma Nienhuks en @RicoK,

Zojuist krijgen wij intern bericht dat er inderdaad meerdere klanten contact hierover hebben opgenomen met ons en dat dit al in onderzoek is bij de Netwerk Specialisten. Hopelijk wordt dit snel opgelost! Zodra ik meer weet zal ik hier weer een update plaatsen 😊.

Groetjes,
Amy