.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn eSIM niet activeren?

  • 8 September 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Ik zit tijdelijk in het buitenland (VS) en probeer mijn eSim te activeren, maar mijn toestel (Pixel 2 XL) geeftt een fout aan (“Oeps, daar ging iets mis”).

Ik had al wel een fysieke sim besteld, maar wil liefst van eSim gebruik maken. Is het mogelijk dat de bestelling van de fysieke sim een probleem oplevert voor het activeren van de eSim? Is het mogelijk om dit te stoppen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tessanne 9 September 2021, 15:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Robert_, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Volgens onze lijst met voor eSIM geschikte telefoons, staat de Google Pixel 2 XL hier niet tussen. Dus dat kan verklaren waarom de eSIM niet te installeren is op jouw telefoon. 

Op onze site kun je namelijk, vóór het bestellen van een eSIM, nog checken of jouw telefoon geschikt is. Dat kan hier

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

Bedankt! Ik heb het e.e.a. even wat nagekeken en de Pixel 2 XL blijkt wél eSim mogelijkheid te hebben, maar gelimiteerd aan het Google Fi netwerk in de VS.

Ik heb inmiddels maar een fysieke sim aangevraagd en zal die in NL laten activeren voordat ze de sim doorsturen naar mij.

Bedankt!

Reputatie 5
Badge +2

Beste Robert,

 

Je hebt zelf al goed onderzoek gedaan zie ik! Graag gedaan en we horen het graag als je nog vragen hebt :)

 

Groetjes,

 

Veerle

Reageer