.

Vraag

Waarom kan ik geen sms ontvangen van buitenlands nummer?

  • 19 September 2022
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Badge

Mijn vriendin kan geen sms ontvangen vanaf een buitenlands nummer (Amerika in dit geval), Andersom werkt het wel en ontvangt de persoon uit amerika gewoon de sms als zei die verstuurd, maar zijn reply daarop dus niet. Bellen werkt ook en gaat verder zonder problemen

Ik met simyo kan sms sturen, ontvangen en bellen met deze persoon. precies zoals het zou moeten

Nu hadden we al geprobeerd er met de service desk uit te komen via whatsapp maar helaas willen die het probleem niet snappen en duurt het minstens 24 uur voor je weer een bericht krijgt van een andere persoon die ook niet goed het probleem snapt.


Lang verhaal kort nog:
SMS vanaf amerikaans nummer komt niet binnen op de telefoon van mijn vriendin

  • Bellen werkt
  • SMS naar amerika sturen gaat wel goed
  • Sim kaart in een andere telefoon doen heeft geen effect.
  • Op mijn simyo nummer werkt het wel goed
  • Telefoon in kwestie is een Samsung A52s
  • De amerikaanse verzender krijgt geen melding ofzo en voor hem lijkt het of de sms gewoon goed verstuurd is.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rorando,

Bedankt voor je bericht. Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons bent gewend. Onze oprechte excuses hiervoor! Het lijkt erop dat alle instellingen goed staan ingesteld aangezien zij wel kan sms'en naar het nummer. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met haar 06-nummer, volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres? Dan kijk ik even mee 😊!

Groetjes,
Amy

Reageer