.

Vraag

Waarom helpt de klantenservice mij niet om weer verbinding te krijgen in het buitenland?

  • 4 August 2023
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Ik ben in Juni een week in Griekenland geweest, en twee weken terug een aantal dagen in Duitsland. 

Ik heb in het buitenland geen internet meer. Ik heb mijn instellingen goed staan, heb de APN wachtwoorden (allebei de versies) geprobeerd, ik heb via de klantenserive meerdere malen laten reseeten en mijn telefoon aan en uit gehad, maar niks hielp. Het is ondertussen nog steeds niet opgelost.

Hoe kan ik dit oplossen? Zou een nieuwe simkaart werken? Ik vind dit heel irritant en ik overweeg over te stappen, want reisgenoten met andere providers hebbens steeds nergens last van. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Miepz97,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je geen internet hebt in het buitenland en dat je er met de klantenservice niet uit bent gekomen! 

Je kan proberen om de netwerkinstellingen te resetten. Dit helpt vaak om vervolgens weer een verbinding te krijgen met het netwerk. Welk type toestel gebruik je? Dan deel ik even de stappen met je die je hiervoor dient door te nemen in het toestel.

Groetjes,
Amy 😊

Reageer