.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bereik in Portugal?

  • 5 September 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hey,

Ik heb sinds vorige week donderdag geen bereik meer toen ik de Spaanse grens overstak. Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd, telefoon aan en uit, andere telefoon geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat. Verder doet mijn UK sim het wel, dus er is wel bereik waar ik mij bevindt. Kunnen jullie mijn SIM resetten?

Groet,

Annemarie

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Amy 5 September 2023, 12:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @AnnemarieP,

Bedankt voor je bericht. Wat balen om te zien dat je geen bereik meer hebt in Portugal! 

Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak helpt het om hiermee een verbinding te krijgen 😊. In Portugal kan je proberen handmatig te verbinden met de volgende netwerken:
-Sonaecom - Serviços de Comunicações, S.A. (Optimus)
-Vodafone  (Telecel)
-TMN

Voor nu heb ik ook even een rest uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Zou je na het lezen van dit bericht eerst het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten? Mocht de reset niet hebben geholpen dan kan je de stappen volgen om handmatig een netwerk te selecteren. 

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy

He Amy!!

I am BAAAAAAAAAAAAACCKKKK, de reset heeft geholpen want handmatig toevoegen ging niet.

Super fijn en bedankt!!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @AnnemarieP,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat de reset heeft geholpen en dat je nu weer bereik hebt! 😄

Groetjes,
Roeqajja

Reageer