.

Beantwoord

Waarom heb ik extra kosten door verbinding satelliet bij een ferry overtocht?

  • 19 April 2022
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik kreeg een SMS melding tijdens een ferry overtocht dat ik verbinding met een satelliet gemaakt had. Ik heb er niet of in elk geval nauwelijks gebruik van gemaakt en in mijn app staan de kosten buiten de bundel dan ook op 0. Is de informatie in de app correct en actueel of worden die kosten pas later geupdated?

icon

Beste antwoord door Seren 20 April 2022, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Binko,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent van het feit dat je verbinding hebt gemaakt met een satelliet verbinding. Helaas kan dit inderdaad gebeuren wanneer je aan het varen bent. Uiteraard sturen wij hier een waarschuwings- sms voor.

Het verbruik van de app word niet ‘live’ weergegeven. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Wanneer wij je verbruik binnen krijgen vanuit het netwerk komt dit met een vertraging binnen. Dit kan tot 24 uur duren. Ik zou even voor je kunnen kijken of er extra kosten gemaakt. Als je hier behoefte aan hebt mag je mij een privé bericht sturen met je gegevens. 😊

Groetjes,
Seren 

Reageer