Ik zit in Spanje en kan mn voicemail niet afluisteren, mijn toets-invoer wordt niet herkend, al over gechat met jullie, lijkt niet oplosbaar.
Zouden jullie daarom mijn voicemail UIT kunnen zetten, blijkbaar kan ik dat niet zelf in buitenland.
Alvast bedankt
Marcel
Welkom terug op het Simyo forum!
Wat gek dat je je voicemail niet af kunt luisteren. Je moet namelijk gewoon 1233 kunnen bellen vanuit het buitenland. Wanneer je de pincode niet meer weet kun je klikken op *, je krijgt dan de toegangscode per sms. Dit zou voor jou ook kunnen werken.
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om je voicemail uit te schakelen.
Groetjes,
Kevin
Bij mij nu hetzelfde probleem. Ben in Spanje en voicemail regeert niet op 1233# of # om sms te ontvangen.
kan niet afluisteren, wijzigen of stopzetten.
hoe is dit op te lossen?
Hoi
Welkom op ons forum!
Probeer het eens door te bellen naar +31612001233. Via dat telefoonnummer kun je dan je voicemail afluisteren vanuit het buitenland
Als je je voicemail wilt uitschakelen dan kun je bellen naar +316120012339.
Kun je me laten weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
Bas,
Ik hoor steeds de vraag om de “toegangscode met hekje” in te voeren, of anders “hekje” om de toegangscode per sms te ontvangen. Dat werkt niet. Na toetsinvoer wordt steeds dezelfde vraag gesteld totdat verbinding automatisch verbroken wordt.
Hoi
Als je je voicemail wilt uitschakelen dan kun je bellen naar +316120012339.
Kun je me laten weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
En dit werkt ook niet?
Niets werkt. Er wordt maar steeds om toegangscode gevraagd of “hekje“ zoals reeds aangegeven.
Hoi Marcel,
Wat jammer dat je de verschillende suggesties niet tot een oplossing hebben geleid.
Heb je de toegangscode al eens geprobeerd op te vragen niet met een hekje #, maar met een sterretje * (zoals Kevin ook aangaf in zijn eerdere reactie in dit topic)? Naar mijn weten kun je ook nog proberen een sms met de tekst UIT te sturen naar het nummer 1233. Dan wordt jouw voicemail als het goed is wel uitgeschakeld.
Laat je weten of dit heeft gewerkt?
Bedankt voor het meedenken Ray!
Groetjes,
Tessanne
Alle adviezen ten spijt; niets werkt. Afluisteren, aan of uitzetten, sms….. gewoon niets van Voicemail.
Frustrerend Is dat mensen wel een boodschap kunnen inspreken en ik er verder niks mee kan. Heeft altijd gewerkt. Het lijkt er op dat het misschien iets te maken kan hebben met de vervangings sim die enige tijd geleden geplaatst is. Alle andere functies, internet, bellen, gebeld worden lukt wel. Alleen Voicemail geeft problemen.
Hoi Ervee,
Wat balen dat het nog niet heeft gewerkt! Zojuist heb ik met de netwerkspecialist gesproken en deze geeft aan dat er moet de voicemailbox zelf niets aan de hand is. Het is niet te zien waarom je geen sms ontvangt met daarin jouw toegangscode, maar het is duidelijk dat het netwerk niet reageert als jij het hekje intypt om de code op te vragen.
Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen? En dan dezelfde handelingen uitvoeren?
Overigens is er volgens de Netwerk Specialist te zien dat er op 6 mei voor het laatst een sms is gestuurd (naar 12339). Zou je nog kunnen proberen om een sms te sturen met de tekst UIT naar het nummer 1233?
Groetjes,
Tessanne
Met text UIT naar 1233 is nu uiteindelijk wel gelukt.
Hoi Ervee,
Wat een bevalling! Sorry dat het allemaal zo moeizaam ging
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Groetjes,
Bas
Ik zit in het buitenland en blijf daar voorlopig, en had in Nederland mijn voicemail nog niet ingesteld. Dat betekent dat je het standaard voicemail bericht krijgt.
Wanneer ik hem probeer uit te zetten (met 12339 of 00316120012339 of sms UIT naar 0031612001233) krijg ik de melding dat ik de voicemail pas kan uitzetten nadat ik hem vanuit Nederland met eigen toestel heb ingesteld.
De toepassing (hekopener) werkt niet als voicemail aan staat.
Is het mogelijk dat jullie mijn voicemail instellen zodat ik hem kan uitzetten of zijn er andere oplossingen?
Met “toepassing hekopener” bedoel ik dat de simyokaart is ingebouwd in een gsm-gestuurde hekopener hier in Frankrijk.
Hoi Thomasvanpraag,
Goed dat je contact opneemt! Ik moet maandag even bij de technische afdeling vragen wat we voor je kunnen doen, ik weet namelijk niet of wij hier iets in kunnen aanpassen voor je. Ik kom er maandag op terug!
Groetjes,
Daisy
Hoi Thomas,
Ik heb op aanraden van de technische afdeling jouw simkaart een reset gegeven, kun jij het apparaat 15 minuten uitzetten? En het vervolgens opnieuw proberen?
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.