.

Vraag

Service in België

  • 28 February 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Hallo,

Een eigenaardige storing doet zich voor in het geen service hebben in België.

Waarbij service inhoud: Internet / bellen / sms'sen 

  • Wel service in Spanje
  • Roaming staat aan
  • APN ingesteld op: internet (portalmmm.nl geprobeerd - doet het niet)
  • gebruikersnaam: KPN
  • wachtwoord: GPRS (caps-lock in gedachte gehouden)
  • Mobiel meerdere malen herstart 

Hiermee ben ik de meeste tips en suggesties op het internet al mee afgegaan maar heb de storing niet kunnen oplossen. Hopelijk weten jullie meer.

Context: Ik verblijf in Nederland en kan het dus niet 1,2,3 testen, ik zou dus ook geen snel antwoord kunnen geven op suggesties. Excuses. 

 

Groeten,

Derk P.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Derk P.,

 

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact met ons opneemt hierover! Ik zie dat je de meeste tips al hebt nagelopen, dat is super. Jammer om te horen dat het nog niet gewerkt heeft ondanks dat alles goed staat. Het is altijd handig om handmatig het netwerk te selecteren in het buitenland. Het bovenste netwerk is altijd het sterkste netwerk. Ook kan ik de buitenland opties via ons even resetten. Hiervoor zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres. Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer