.

Beantwoord

perongeluk 4g laten aan staan in buitenland, wat kan ik met de kosten doen?

  • 17 October 2021
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Badge

Ik was vandaag op vakantie gegaan en toen ik was geland zag ik dat mijn 4g aanstond (in Turkije) pas na een kwartier kreeg ik de eerste waarschuwing en toen deed ik meteen mijn 4g uit. Weer paar minuten daarna kreeg ik melding dat de kosten nog hoger waren dan eerst terwijl ik het meteen had uit gedaan. Ik ga nu niet €60 voor niks betalen

icon

Beste antwoord door Daisy 17 October 2021, 18:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kiarafr,

 

Welkom op het Simyo forum! Vervelend dat je het internet aan hebt laten staan in het buitenland en hierdoor kosten gemaakt, ik kan me voorstellen dat dit niet bewust is gebeurd. Zo te zien heeft je toestel op 16 oktober om 23:05 verbinding gemaakt met het Turkse netwerk. Om 23:24 heb je een sms ontvangen dat je in een korte tijd kosten hebt gemaakt. Dat betekent dat jouw toestel ongeveer al een half uur verbonden was met het netwerk en internet heeft verbruikt, deze kosten zijn wel terecht. Aangezien Simyo je op tijd heeft geïnformeerd over de verbinding met het netwerk en de kosten die daarbij horen ben ik bang dat de kosten wel terecht zijn en betaald dienen te worden. 

 

Nogmaals ik kan me voorstellen dat het niet bewust gebeurd is maar ik kan er niet veel aan veranderen.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer