Hoi @Ivar73,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!
Helaas bieden wij geen voordeligere manier om te kunnen bellen naar het buitenland vanuit Nederland. Wel zal ik dit meenemen in de volgende meeting, wie weet dat dit ooit in de toekomst kan worden aangepast. Je kan de bundels in Europa zone 1 gebruiken. Als je bijvoorbeeld in Frankrijk bent en je belt naar Nederland dan valt dit wel binnen de bundel. Via deze pagina op onze website kan je alle tarieven per land inzien. Mocht je de extra kosten in delen willen betalen dan is dat mogelijk. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan maak ik dit graag voor je in orde .
Groetjes,
Amy
Je kan de bundels in Europa zone 1 gebruiken. Als je bijvoorbeeld in Frankrijk bent en je belt naar Nederland dan valt dit wel binnen de bundel.
Helaas is het zelfs nog raarder dat als je in België of Duitsland naar datzelfde Franse nummer belt, dat dat dan ook binnen de bundel valt, terwijl je dan vanuit België/Duitsland via Nederland naar Frankrijk belt.
Ik snap waarom Nederland naar andere zone 1 landen niet hetzelfde is als ander zone 1 land naar ander zone 1 land. In het laatste geval ben je aan het roamen en val je wel onder de "roam-like-home” regels, waardoor verplicht is dat het binnen de bundel valt. Ik blijf het jammer vinden dat dat ervoor gekozen is om dat niet te doen voor Nederland naar andere zone 1 land.
Dank voor je reactie. Ik lees dat er wel diverse providers wel binnen bundel vanuit Nederland naar andere Europese landen aanbieden maar daar betaal je meestal meer voor..
@Amy dank voor je reactie. Mocht hier ooit een positieve verandering in mijjn huidige bundel komen dan hoor/lees ik het graag. Mvg, Ivar
@Ivar73 Graag gedaan! Mocht dit ooit ter beschikking komen dan kan je het beste Mijn Simyo of onze website in de gaten houden .
Bedankt voor je reactie @Groentjuh!
Bij KPN mobiel zelf betaal je ook als je vanuit NL naar een ander EU-land belt en dat is per definitie een duurdere provider @Ivar73
@Jan D klopt! In dat geval is Simyo een beter alternatief.
Bedankt voor je reactie @JanD !