Ik heb een Xiaomi Mi 10 Lite 6GB/128GB en wat ik ook probeer ik krijg geen verbinding in Belgie ...
Hoi
We gaan proberen te helpen als klant. Wat heb je allemaal gedaan?
Heb je prepaid of sim only?
Staan de instellingen goed op jouw Mijn Simyo en op je telefoon? Telefoon uit gezet en weer aan? Handmatig netwerk selectie?
Bellen in en naar het buitenland, internet in het buitenland aangezet?
Roaming aangezet?
https://www.simyo.nl/blog/bellen-en-internetten-in-het-buitenland-hoe-werkt-dat/
Een voorbeeld van toestelhulp.
Hallo,
Ja ik heb alles gedaan maar de verbinding komt gewoon niet tot stand en morgen moet ik alleen terug naar Nederland reizen en dan heb ik mijn telefoon echt wel nodig..
Helpt het als jullie hem resetten?
Ik heb een Sim only trouwens
Hallo,
Ja ik heb alles gedaan maar de verbinding komt gewoon niet tot stand en morgen moet ik alleen terug naar Nederland reizen en dan heb ik mijn telefoon echt wel nodig..
Helpt het als jullie hem resetten?
Wij kunnen als klant de simkaart niet resetten. Een moderator, medewerker van Simyo kan dat wel en zal zich morgen bij je melden. En idd, vaak doet een reset wonderen.
*Edit*
Hi
Wat rot dat je geen verbinding hebt in België! Als je alle tips van
Groetjes,
Veerle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.