.

Vraag

Heb ik kosten aan Oekraïne?

  • 9 September 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Ondanks dat Simyo overal aangeeft dat er geen kosten zijn voor gebruiken van/naar Oekraïne.

Heb ik vrijwel direct na de grens een sms gekregen dat ik over de 60 euro extra kosten zit. De Simyo app laat niks zien aan extra kosten maar loopt ook al bijna een dag achter ondertussen.

Moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat het nog altijd gratis is en dat die buiten bundle sms gewoon een andere systeem is dat niet doorheeft dat het tijdelijk gratis is ?

De service desk antwoord al meer dan 24 uur niet dus daar heb ik weinig aan

 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rorando,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Ik heb even op jouw aansluiting gekeken en ik zie voor nu geen extra kosten staan. Wat betreft deze sms'jes zal ik dit even doorgeven aan de technische dienst zodat dit kan worden aangepast! Mochten er kosten in rekening worden gebracht aan Oekraïne laat je het ons dan even weten? Dan lossen we dat graag voor je op 😊.

Voor nu is er voor de zekerheid even 1000 MB extra toegevoegd aan je account, hier heb je ook een sms van ontvangen!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Amy

Goedemorgen @Amy 

 

ik heb dezelfde situatie, met data. Heb hem tot nu toe nog niet durven aanzetten. Maar ik kan er dus vanuit gaan dat er geen extra kosten zijn?

Groeten,

Mark

Badge

Ik heb idd geen extra kosten gehad. Toen ik weer terug was in EU gebied waarbij de Simyo app weer normaal update stonden er geen extra kosten bij.

Je volledige gebruik wordt überhaupt niet mee geteld dus er gaat ook niks van je bundel af.

Reageer