Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Betalen voor bellen naar een Belgisch nummer, klopt dit?
beste,
Er wordt nu voor de 4e keer extra kosten bij mij in rekening gebracht, met als reden dat ik naar een Belgisch nummer bel. In jullie voorwaarden staat dat dit binnen je bundel valt. Ik heb een onbeperkt bellen/smsen bundel, dus dat is best vreemd?
gr. Hanna
Bladzijde 1 / 1
Hallo @hannag als je vanuit NL naar een buitenlands nummer belt binnen de EU kost dat geld, dan gelden de roaming-regels niet. Ik meen dat het €0,23 per minuut kost.
Zie de betreffende voorwaarden aangaande roaming binnen de EU.
Hallo @hannag als je vanuit NL naar een buitenlands nummer belt binnen de EU kost dat geld, dan gelden de roaming-regels niet. Ik meen dat het €0,23 per minuut kost.
Zie de betreffende voorwaarden aangaande roaming binnen de EU.
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.
Het bellen vanuit Nederland naar het buitenland valt inderdaad altijd buiten de bundel zoals @JanD en @Ray hebben vermeld, je betaalt hier dan €0,23 cent per minuut voor. Als je in België bent, of een ander land binnen zone 1 gebied, dan valt het bellen in zone 1 wel binnen je bundel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.