.

Beantwoord

Waarom is bellen naar 1200 van mijn belminuten afgegaan?

  • 23 August 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Voor de rekening van deze maand gaan er ineens 32 belminuten af. Dit omdat ik gebeld heb naar jullie service nummer 1200. Ze geven ook in de specificatie aan dat deze buiten de belbundel vallen.? Hoe is dat mogelijk? Naar mijn info is dit een gratis nummer.

Ik hoor graag een reactie. 

 

Vriendelijke groet,

Marjon

icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 August 2022, 23:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij was het nummer 1200 een interessant nummer op de specificaties. Volgens mij vallen gesprekken daarnaar inderdaad buiten de belbundel, maar zijn vervolgens gratis. Dat is als ik het goed heb gedaan om te voorkomen dat de minuten, die naar 1200 gebeld zijn, van de belbundel af gaan.

Gesprekken naar 1200 zouden niet van de belbundel af moeten gaan.

Een moderator (=Simyo medewerker) zal morgen waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht wilt sturen, zodat hij/zij even mee kan kijken op de aansluiting.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Loes Marjon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het bellen naar 1200 hoort inderdaad gratis te zijn en niet van de belminuten af te gaan zoals @Groentjuh aangeeft. Als dit wel van je belminuten is afgegaan dan gaat er iets mis en zou dit verder onderzocht moeten worden. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zet dit dan door naar de technische dienst.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Loes Marjon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het bellen naar 1200 hoort inderdaad gratis te zijn en niet van de belminuten af te gaan zoals @Groentjuh aangeeft. Als dit wel van je belminuten is afgegaan dan gaat er iets mis en zou dit verder onderzocht moeten worden. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zet dit dan door naar de technische dienst.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqaija

ik hoor graag van je.

ps:dit is het telefoonnummer van mijn moeder van 77jaar. Dit gaat allemaal een beetje boven haar pet. Dus ik ben dit als dichter aan het uitzoeken. 

vr Gr Marjon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Loes Marjon,

Bedankt voor je reactie! Ik heb voor de veiligheid je telefoonnummer verwijderd uit je bericht. Dit is namelijk openbaar en kan door iedereen teruggelezen worden. Je kunt mij een privébericht sturen en dan kijken we samen even naar de aansluiting van je moeder 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer