.

Beantwoord

Overstap prepaid -> Sim Only: beltegoed niet verrekend

  • 16 April 2024
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

Op de website lees ik het volgende: "Wij willen je erop wijzen dat het resterende beltegoed op je prepaid simkaart vervolgens automatisch wordt verrekend met je eerste factuur."

 

Half maart ben ik overgestapt van Simyo prepaid naar sim only. Ik ging er dus van uit dat mijn beltegoed van rond de €10 verrekend zou worden. Nu krijg ik de eerste factuur over de periode maart en april, maar er gaat blijkbaar iets fout en is het beltegoed niet van het totale bedrag afgetrokken. Kan dat rechtgezet worden?

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 16 April 2024, 17:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DvJ,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk gelijk even met je mee!

Ik zie inderdaad dat je Prepaid niet meer actief is en dat je nu een Sim Only-abonnement hebt. Het lijkt erop dat je een geheel nieuwe bestelling hebt geplaatst via onze website, klopt dat? Indien je over wilt stappen van Prepaid naar Sim Only dan kun je dit het beste via Mijn Simyo in het Overzicht. Je beltegoed wordt dan automatisch meegenomen.

Ik hoor graag van je hoe je de bestelling hebt geplaatst zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja dank je wel voor jouw reactie. Ik had de overstap gedaan via Belsimpel, daar had ik ook netjes aangegeven dat ik al bij Simyo zat.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DvJ,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je overgebleven beltegoed als nog verekend wordt als korting op je huidige abonnement. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer