Skip to main content
Vraag

kan niet bellen om administratieve redenen

  • 6 August 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Goedenavond,

 

Ik heb al een poos hetzelfde probleem. Al zo'n 3 jaar dat ik niet kan bellen. Al een keer eerder hierover een medewerker gesproken. Loste niks op. Nu net een nieuwe sim erin gedaan in de hoop dat het zou lukken, maar helaas.

 

Inmiddels een abonnement( ook al ruim een jaar )dus daar kan het niet aan liggen.

 

Graag hulp!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bbj,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat heftig dat het bellen al 3 jaar niet lukt! Heb je hier al eerder contact over opgenomen?

Ik heb zojuist onze technische afdeling gevraagd of er wellicht een blokkade op het netwerk staat waardoor je niet kan bellen. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen laat ik je dit weten onder deze topic. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bbj,

Onze technische dienst heeft inderdaad een blokkade gevonden op het netwerk, deze hebben zij verwijderd. Zou je je telefoon opnieuw kunnen opstarten? Ik hoor dan graag van je of het bellen nu wel lukt!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer