Skip to main content

Sjonge jonge, Bloed irritant!!! reden om te vertrekken!!!!

KPN heeft er ook een handje van om GEDURENDE een contract, deze eenzijdig te veranderen. Doe ik toch ook niet?!

En dan nog wel 2x in 3 maanden tijd!!!

Nooit meer doen, kost klanten. maak er een USP van dat je het nooit zult doen; levert meer op dan dit soort onzin. 

Ik heb een contract met een vaste prijs afgesproken. Met een reden. Ik betaal voor onbeperkt kunnen bellen... (gebruik: pff max half uur/maand,gemiddeld) . Dus die euro heb je al! 

Wilt sickyo er nog 2,3 % bij. Gaat rechtstreeks naar de winst.

Aan het bereik wordt niks gedaan. Maar goed dat ik WiFi heb thuis, want internet op mobiel doet het nauwelijks hier. 

Hallo @Chiel0 inflatiecorrectie rekent Simyo maar 1x per jaar, in de regel in oktober van het betreffende jaar, dus hoe jij bij 2x in 3 maanden komt ben ik reuze benieuwd naar.

Andere providers rekenen ook inflatiecorrectie en tevens reguliere prijsverhogingen, dus daar word je ook niet wijzer van door te vertrekken.

Alles staat gewoon in de voorwaarden, even de moeite nemen om ze te lezen, het zijn geen ‘kleine lettertjes’.😎

 

 


Hi @Chiel0,

Bedankt voor je bericht. 

Wat @JanD zegt klopt helemaal. Vanaf 1 oktober 2024 hebben wij een inflatiecorrectie toegepast, dit is ook de enige keer dat wij dit hebben gedaan dit jaar.

Ik vraag me inderdaad ook af van waar je de informatie hebt dat wij de inflatiecorrectie 2x hebben toegepast dit jaar. Zou je mij de bron kunnen doorgeven? 

Bedankt voor je hulp! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer