Beste @Bobdiesel je kunt binnen je huidige contract je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen.
Als je (bijna) contractvrij bent kun je binnen 4 maanden voor einde contract een nieuw contract aangaan met de huidig geldende bundels en prijzen en dan zit er misschien toch iets geschikts voor je bij.
Mooi niet dus
ik heb nog de 20+20 =40GB en ben contractvrij
simiyo bied nu alleen een max 30GB of minder
als ze net als moeder KPN onbeperkt = 50GB in de EU aanbieden
en dan ook nog tegen een lagere prijs ,dan was ik er vlug uit
momenteel bied 50+mobiel goedkoper een max 40GB aan als BF aanbieding, denk er zwaar over deze
te nemen , 6 maanden € 2,50 daarna 18 maanden € 15 veel goedkoper als nu mijn vrije abo van € 17,73 bij Simiyo
50GB voor het buitenland past mij echter beter, ,nog niet gevonden behalve onbeperkt € 25 kpn
Hi @Bobdiesel,
Bedankt voor je bericht. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met Simyo als provider!
Ik kan me voorstellen dat er vraag is naar een bundel met onbeperkte data. Helaas bieden wij dit niet aan, ook is het niet bekend wanneer en of wij dit überhaupt zullen aanbieden. Wij zetten de feedback van onze klanten altijd door, dat zal ik in dit geval dan ook doen. Het is wel zo dat dit al vaker intern is doorgezet. Ik durf daarom niet te zeggen dat dit op korte termijn zal veranderen. Helaas is er niet veel wat ik verder nog kan doen hierin.
Bedankt voor je hulp! @JanD
Groetjes,
Roeqajja
Hi @Bobdiesel,
Bedankt voor je reactie.
Geen dank! Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor je heb.
Groetjes,
Roeqajja