Skip to main content

.

Waarom valt de verbinding weg als ik met iemand in gesprek ben. Niet een maal maar na het terug bellen gebeurt het weer. Tot 3 of 5 maal. Dit is super vervelend. 

Hoi ​@Pezo,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je netwerk problemen ervaart.

Heb je dit probleem alleen tijdens het bellen? Heb je dit probleem overal of op 1 specifiek plek?

Heb je al geprobeerd je toestel even 5 minuten helemaal uit te zetten en hierna weer op te starten? Test ook even je sim in een ander toestel. Ervaar je dan hetzelfde probleem?

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley

De simkaart heeft al in 3 verschillende telefoons gezeten met hetzelfde resultaat. Een verbinding die 3 of 4 keer uitvalt tijdens een gesprek. Dit gebeurt op diverse locaties. 

De simkaart heeft al in 3 verschillende telefoons gezeten met hetzelfde resultaat. Een verbinding die 3 of 4 keer uitvalt tijdens een gesprek. Dit gebeurt op diverse locaties. 

Bedankt voor je terugkoppeling. Het lijkt er op dat het probleem ligt aan de simkaart, ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Hier heb je per mail ook een bevestiging van gekregen. Laat je ons even weten of je het zelfde probleem ervaart met een nieuwe simkaart? 

Groetjes,
Seren

Reageer