.

Beantwoord

Waarom ontvang ik een mail met dat mijn adresgegevens niet kloppen Simyo Compleet?

  • 25 January 2023
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

ik heb ook een email gehad dat mijn adres gegevens voor simyo compleet niet kloppen. ik heb zojuist op kpn en om mijn simyo gekeken en naam en adres komen overeen. dus ik begrijp de mail niet, in de app heb ik wel de dubbele data toegewezen en er werd mij zelfs gefeliciteerd toen ik dit abbo afsloot dat ik voor de dubbele data in aanmerking kwam. vandaar dat ik nu raar op kijk van jullie noreply email.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 25 January 2023, 10:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @red8,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken.

Ik zie dat je de optie “Persoonsgegevens” hebt uitgeschakeld. Als deze optie uit staat, geef je ons geen toestemming om je adresgegevens te delen met KPN. Hierdoor kunnen wij niet controleren of je een KPN Thuis aansluiting hebt en kom je automatisch niet meer in aanmerking voor Simyo Compleet. Je kunt deze optie weer inschakelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens inschakelen. Je komt dan automatisch weer in aanmerking voor Simyo Compleet 😊.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Groetjes,
Roeqajja

bij het afsluiten van het abbo werd direkt een check gedaan of ik in aanmerking kwam en ik werd gefeliciteerd hiervoor, in de simyo app kon ik na mijn esim geregistreerd te hebben ook direkt de dubbele data zien. nu krijg ik van u een antwoord dat ik data aan 3'en moet gaan delen om deze check uit te laten voeren terwijl deze check al gedaan is bij het afsluiten. anders had ik niet voor simyo gekozen namelijk ivm die dubbele data. ik heb een screenshot gemaakt dat ik nu dubbele data heb, dus ik vind het niet netjes dat mij dit nu afgepakt gaat worden omdat ik geen gegevens wil delen met 3'en en nogmaals mijn check is al goedgekeurd en geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @red8,

Bedankt voor je reactie. Ik leg je uit hoe het zit! Het klopt inderdaad dat wij een check doen bij je bestelling. Echter is het zo dat je op elk moment je aansluiting bij KPN zou kunnen opzeggen. Zodra je geen KPN aansluiting meer hebt of zodra wij dit niet kunnen controleren, kom je dus niet meer in aanmerking voor Simyo Compleet. Dit is namelijk een vereiste. Je ontvangt hier dan eerst herinneringsmails over voordat wij de verdubbeling stopzetten. 

Indien je nog vragen hebt, hoor ik het graag! 

Groetjes,
Roeqajja

ik heb uw antwoord even geannaliseerd en ik maak uit uw antwoord op :

1. als ik geen klant ben, u de check kunt uitvoeren bij kpn of ik een internet abbo heb

2. als ik inmiddels wel betalend klant ben u deze check niet meer uit kunt voeren.

iik had bij het afsluiten van mijn abbo nooit de simyo app op mijn telefoon kunnen zetten dus srake van doe privacy app tab uitzetten was nog niet eens ter sprake. ook las ik in een andrte dtaadje dat julie dagelijks een lijst krijgen van kpn met adressen en heeft dus niks met die privacy tab te maken. ik wil ook eigenlijk niet uw simyo app op mijn telefoon en het gewoon via de webbrouwser regelen. het lijkt erop dat ik word aangemoedigt om die tap aan te zetten en simyo zo data kan vergaren en verkopen? want er staat alleen dat simyo gegevens willen gaan gebruiken maar niet wat simyo hiermee doet (ik neem aan data verkopen)

dus mijn vraag : is die privacy tap aan echt een vereiste en verplichting om dubbele data te behouden?

 

alvast bedankt voor uw hulp en medewerking zover

ps uw emails van dit forum komen in mijn outlook steeds in de spambox em ik heb nu al meerdere malen in de mail app geselecteerd dat het geen spam is. zitten er trackers in verborgen? omdat outlook de mail als gevaarlijk ziet?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @red8,

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad van belang dat de persoonlijke gegevens ingeschakeld zijn om in aanmerking te kunnen komen voor de verdubbeling van de bundels. Ik kan me voorstellen dat je dit anders had gezien en we zullen dit dan ook zeker meenemen in de volgende meeting. Helaas kunnen wij dit niet aanpassen en zijn wij niet de aangewezen personen om hier een besluit in te nemen. Het spijt me. Hopelijk zal dit in de toekomst worden aangepast.

Wat gek dat dit steeds in jouw spambox terecht komt! Vanuit welk e-mailadres worden de e-mails naar jou verstuurd? Dit zou webcare@simyo.nl moeten zijn, dit zou dit niet als '’gevaarlijk'’ moeten worden gezien.

Groetjes,
Amy

Reageer