.

Beantwoord

Waarom lukt eSim opzeggen niet?

  • 17 January 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb een Sim-only tel.nr. en een eSim tel.nr. Allebei met eigen MijnSimyo inlog. Nu wil ik de eSim opzeggen, maar dat kan niet via het menu Instellingen>Abonnement, omdat die keuze daar niet staat.

Via de WhatsApp support lukt het ook niet.

Hoe kan ik het eSim deel opzeggen?

icon

Beste antwoord door Amy 17 January 2023, 11:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Even voor de zekerheid:

Bij “Instellingen” → “Abonnement” → “Mijn abonnement” → “Meer informatie over mijn contract” staat de einddatum van het huidige contract. Is je contract al voorlopen of is de einddatum ver in de toekomst?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GroeLi,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb even meegekeken en ik zie dat het om een prepaid aansluiting gaat. Dit betekent dat je geen contract hebt bij ons en dus niet hoeft op te zeggen 😊. Als er 6 maanden geen gebruik wordt gemaakt van de prepaid dan wordt de aansluiting automatisch beëindigd. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Amy

Even voor de zekerheid:

Bij “Instellingen” → “Abonnement” → “Mijn abonnement” → “Meer informatie over mijn contract” staat de einddatum van het huidige contract. Is je contract al voorlopen of is de einddatum ver in de toekomst?

Abonnement staat niet in het menu bij Instellingen.

Oke, opgelost. Bedankt voor jullie bijdrage.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GroeLi,

Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt 😊. 

Fijne dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer