Skip to main content

.

Waarom kiest KPN voor een verdien model als Simyo? 

Beperkte databundels aanbieden voor weinig en dan onnavolgbare kosten doorberekenen voor data buiten de bundel. De 1ste maand gewoon 400 euro, omdat ik niet doorhad dat spotify een uur lang open stond. Overzichten nooit up to date en zelfs wanneer de data uit staat, wordt er data berekend. 6 jaar lang Vodafone abonnement gehad van 40 euro onbeperkt en in buitenland word je datasnelheid ‘geknepen’ buiten de bundel, zodat je geen onverwacht hoge kosten hebt. Al deze opties worden ook gewoon niet gefaciliteerd. Na 3 maanden mijn verlies nemen en weer naar een klantvriendelijke provider terug. Echt niet te begrijpen. 

Hoi @Bas Mekking,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de hoge kosten die zijn gemaakt! 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms'jes zijn altijd leidend omdat deze rechtstreeks vanuit het netwerk worden verstuurd. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB aangezien wij geen datalimiet hebben, zo ook staat vermeldt in onze algemene voorwaarden. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Ik heb zojuist even meegekeken naar jouw aansluiting en ik zie dat er voornamelijk ook kosten zijn ontstaan door bellen buiten de bundel. Ook hier hebben wij waarschuwingen over verstuurd. Dit versturen wij bij 50% en bij 100% verbruik van de belbundel. Heb je deze waarschuwingen voorbij zien komen? Deze worden verstuurd vanuit het nummer 1200 en zijn ook altijd leidend. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte internet kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer