.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn contract niet bevestigen?

  • 2 August 2023
  • 17 reacties
  • 112 Bekeken

Sinds gisteren zou ik een happy simyo gebruiker moeten zijn.

Helaas, ik heb van alles geprobeerd om mijn sim te activeren, maar bij het inloggrn blijft het mis gaan bij akkoord gaan nieuw contract, hoe vaak ik ook op de blauwe knop druk

icon

Beste antwoord door Amy 2 August 2023, 13:47

Bekijk originele reactie

17 reacties

Al geprobeerd via whatsapp, maar na een uur geen antwoord. En via chat lukt ook niet, daar krijg ik de melding geen medewerker aanwezig

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FreddyRoos,

Bedankt voor je bericht. Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor het langer kan duren voordat je een reactie krijgt, onze oprechte excuses hiervoor! 

Helaas is er bij een aantal nieuwe aansluitingen een storing opgetreden waardoor het contract niet kan worden bevestigd. Ook hier onze excuses voor. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing en zal binnen 3 werkdagen verholpen zijn per aansluiting. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! 

Mocht je het contract vrijdag nog steeds niet kunnen bevestigen zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Groetjes,
Amy

Dus gewoon 5 dagen niet bereikbaar, en ik mag het doen met een exvuses....... Goede overstapservice.

Reputatie 7
Badge +7

@FreddyRoos Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Ook wij hadden dit graag anders gezien. Het spijt ons enorm 😔.

Nou opent de app zelfs niet meer........ Ik sta echt op het punt om iets anders te zoeken...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FreddyRoos,

Wellicht helpt het om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Hopelijk kan je hierna de app weer openen!

Groetjes,
Amy

En nog steeds niet opgelost........

Reputatie 7
Badge +7

@FreddyRoos Welke foutmelding krijg je te zien als je de app wilt openen? Zou je hier wellicht een screenshot van kunnen plaatsen? Dan kijk ik even mee. 

Tot hier, dan gebeurd er niets meef.

App al diverse keren verwijderd en geinstaleerd, telefoon opnieuw opgestart niets helpt.

 

Gisteren om 10.30 een app naar jullie verstuurt, vandaag om 16.30 eindelijk een reactie. Meteen weer gereageerd en tot op heden weer geen reactie..…

Ik hoop dat het morgen is opgelost, anders ga ik toch echt op zoek naar een andere provider..... 

Verdorie al 4 dagen onbereikbaar voor iedereen en mijn werk, en als compensatie een excuus. Goed bezig

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FreddyRoos,

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan leg ik dit even op hoge urgentie voor bij de technische dienst. Dit zou namelijk al opgelost moeten zijn. 

Groetjes,
Amy

Net nogmaals online geprobeerd middels laptop, lukt ook niet

Na 5 dagen zeuren en leuren, geen mogelijkheid tot een chat, geen antwoord via whatsapp, niet bereikbaar via mobiel............. wat een toko zeg.

 

En nou heb ik een uur terug mijn bestelling geannuleerd en nou opeens krijg ik .ail hoera je sim is geactiveetd...... ik snap het niet meer

Is dit hoe simyo werkt....... eerst 5 dagen niks, geen chat, geen hulp via whatsapp, enkel een excuus via dit forum. En een uur na ik de bestelling annuleer, snel de simkaart activeren zodat jullie de aansluitkosten mogen doorberekenen. Wat een hufterstreek zeg.…

Waar kan ik een klacht indienen? Zal ook weer een eeuwigheid duren eer ik daar antwoord op krijg

Reputatie 7
Badge +9

Waar kan ik een klacht indienen? Zal ook weer een eeuwigheid duren eer ik daar antwoord op krijg

Als behulpzame klant kan ik alleen zeggen: In principe volgens deze pagina “via een kanaal naar keuze”.

Dus dat kan dan kennelijk email, dit forum, facebook, chat, whatsapp etc etc zijn. Verder lijken ze ook op enkele klachten-websites te reageren, maar een van die eerdere kanalen lijkt mij het beter.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FreddyRoos,


Bedankt voor je reactie. Ik me voorstellen dat dit zo voor je overkomt alleen wordt deze storing verholpen door KPN en niet door Simyo zelf. Het is dus niet zo dat wij een opzegging in het systeem zien en daardoor ineens wel de aansluiting kunnen activeren.

Inmiddels hebben wij contact via mijn privéberichten dus mocht je nog het één en ander kwijt willen laat het dan gerust weten. 

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Amy

Reageer