Skip to main content
Beantwoord

Waarom heb ik hogere kosten dan een nieuw abonnement?

  • 28 May 2024
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Ik ben al jaren trouwe klant van Simyo. Nu zijn de laatste tijd de kosten van mijn bundels omhoog gegaan. Echter, ik kom tot de ontdekking dat als ik nu een nieuw abonnement zou afsluiten, ik goedkoper uit zou zijn…. Waarom is er voor nieuwe klanten een voordeliger aanbod dan voor mij, een al jarenlang trouwe klant. Ik wil graag dat mijn abbonementskosten met terugwerkende krachr gelijkgetrokken worden met de tarieven voor nieuwe klanten. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als de contractsduur van jouw abonnement is afgelopen (en dat is waarschijnlijk aangezien je aangeeft al lang klant te zijn), kun je door te verlengen precies een zelfde abonnement bestellen als nieuwe klanten.

Simyo kan geen nieuwe contracten voor jou aangaan, dus als ervaren mede-klant verwacht ik niet dat een moderator enige vergoeding gaat geven, omdat jij niet zelf jouw abonnement tegen mogelijk gunstigere tarieven heb verlengt.

Dankjewel! Dat is inderdaad het geval.. Super stom dat ik dat niet eerder heb gedaan. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Vraagje12345,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van @Groentjuh (bedankt!) al het juiste antwoord hebt gekregen! Om als bestaande klant in aanmerking te komen voor de acties die wij op onze website hebben staan kan dat door de aansluiting te verlengen. 

Hopelijk lukt het hiermee! 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Reageer