Skip to main content

.

Na een maand Simyo mobiel geprobeerd te hebben (incl. Simyo compleet), heb ik een abonnement voor 2 jaar verlengd. 

Deze is echter zonder dubbele data bundel. 

Op de site of onder “mijn gegevens” in mijn Simyo, kan ik nergens vinden hoe ik “Simyo compleet” kan aanzetten of activeren. Moet ik hierover bellen of wordt dit vanzelf geactiveerd ??

Hoi @ydderF,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je op 13 september een mail hebt ontvangen dat Simyo Compleet per 1 oktober wordt stopgezet. Dit kan komen omdat jouw '’persoonlijke gegevens'’ uit staan. Als dit uit staat kunnen wij de adresgegevens niet delen met KPN om ervoor te zorgen dat Simyo Compleet kan worden ingeschakeld. Je kan de persoonsgegevens inschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. 

Hierna zal je weer een tabje krijgen in het Overzicht zodat je Simyo Compleet weer kan inschakelen. De dubbelde bundels zullen dan per 1 november weer ingaan. Ik heb voor nu gratis 100 belminuten en gratis 1000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Mocht je deze maand te kort komen dan kan je deze cadeautjes zelf activeren via Mijn Simyo > Overzicht. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt 😊.

Groetjes,
Amy

Cool thanks!!

Daar zou ik zelf niet zijn opgekomen….  oorzaak en gevolg dus van mij eigenlijk wel 😁

Bedankt voor jullie supersnelle reactie!

fijne dag

Hi @ydderF,

Bedankt voor je bericht. Graag gedaan! Wij wensen je een hele fijne dag verder. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer