Skip to main content
Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen 20GB meer aan?

  • 28 May 2024
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Ik stel een vraag op de chat en wordt doorverwezen naar WhatsApp, stel daar de vraag en heb tot op heden nog geen antwoordt daarop gehad, heb dus zelf maar gebeld met 1200.

Mijn abonnement loopt af en wil een 2 jarig contract aangaan, De medewerkster van Simyo zegt dat alleen een abonnement te hebben met onbeperkt bellen/sms en 15 GB internet, terwijl ik nu 20 GB aan internet hebt.

Mijn partner gaan dan maar op zoek naar een provider die wel 20 GB in zijn contract heeft zitten.

Wat een slechte service naar 2 klanten toe, heel jammer dat het zo moet gaan. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mijn abonnement loopt af en wil een 2 jarig contract aangaan, De medewerkster van Simyo zegt dat alleen een abonnement te hebben met onbeperkt bellen/sms en 15 GB internet, terwijl ik nu 20 GB aan internet hebt.

Mijn partner gaan dan maar op zoek naar een provider die wel 20 GB in zijn contract heeft zitten.

Wat een slechte service naar 2 klanten toe, heel jammer dat het zo moet gaan. 

Als behulpzame mede-klant kan ik alleen zeggen dat op dit moment 15GB de het grootste databundel in het huidige aanbod is. Alleen door vast internet van KPN te hebben kan dat verdubbeld worden naar 30GB.

20GB is een beperkte tijd aanbod geweest. Zolang je die bundel hebt, kun je die blijven gebruiken. Ook na het aflopen van een abonnement, kun je jouw abonnement gewoon door laten lopen. In dat geval is jouw abonnement maandelijks opzegbaar. Je blijft dan hetzelfde betalen voor de bundels, die je nu hebt.

Als je inderdaad zo’n grootte databundel nodig hebt, dan snap ik zeker dat je overstapt naar een provider, die beter aansluit bij jullie wensen.

Mogelijk dat een provider als 50plusmobiel beter past?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ger K.,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met onze service.

Wat @Groentjuh (bedankt!) zegt klopt inderdaad. Inmiddels bieden wij de 20GB bundel niet meer aan dus helaas kan daar niet meer mee verlengt worden. Ook ik begrijp dat je op zoek gaat naar een provider die dit wel aanbiedt al vinden we het jammer om je te moeten zien gaan. Onze deur staat altijd voor jullie open! 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

Reputatie 4
Badge +3

@Ger K. 

 

Simyo heeft weer 20GB bundels.

Reageer