Aankoopbewijs inmiddels gevonden, dus dat probleem is opgelost.
Ben nu bezig met mijn aanvraag voor de gratis Tab A9, krijg ik de melding dat de EAN code ongeldig is??
Heb het goede nr. beginnend met 88 ingevuld (totaal 13 cijfers) tig keer gecheckt, dat ik geen foutje heb gemaakt.
Hier ben ik echt niet blij mee, want kan nu mijn gratis tablet niet aanvragen!
@moderator, graag je hulp om dit op te lossen.
Als het een Samsung-actie is, even met Samsung contact opnemen misschien @Autumn ?
Als het een Samsung-actie is, even met Samsung contact opnemen misschien @Autumn ?
Nee, dit hoort Simyo op te lossen, die hebben blijkbaar een verkeerd toestel geleverd die niet aan de actie mee doet.
Maar bedankt voor je reactie.
Hoi @Autumn,
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een telefoon bij ons hebt aangeschaft!
Wel jammer om te lezen dat je krijgt te horen dat je EAN-code ongeldig is. Ik raad aan om contact op te nemen met Samsung zelf hierover zoals @J.D.L. ook aangeeft (dankjewel voor je hulp!), je EAN nummer zou namelijk gewoon moeten kloppen zolang je een Samsung S23 FE hebt. Het is niet zo dat bepaalde exemplaren van dit model wel meedoen en de rest niet, je hebt dus geen verkeerd toestel gekregen. Je kunt het beste contact opnemen met Samsung zelf, zij kunnen je hier het beste verder mee helpen aangezien de actie ook vanuit hun loopt.
Groetjes,
Roeqajja
Dacht even dat ik een buitenlands model had gekregen van Simyo. Na verder checken, blijkt het probleem inderdaad bij Samsung te liggen, want mijn EAN code staat gewoon vermeld op de Samsung site.
Ben ondertussen al in contact met Samsung hierover.
Hoi @Autumn,
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te lezen dat je inmiddels in contact bent met Samsung hierover! Hopelijk wordt het snel voor je opgelost.
Groetjes,
Roeqajja
@Roeqajja Ik meld het hier maar even want er kunnen meer klachten hierover op dit forum komen.
Er blijken 8 (acht!) EAN codes een foutmelding te geven. Dus zeker een Samsung probleem. Na uren wachten nu net aan het appen met support.
Ga ervan uit dat het opgelost gaat worden door ze.
Bedankt voor de reacties.
Hoi @Autumn,
Bedankt voor de update!
Goed om te weten dat er eventueel meer klanten zich zouden kunnen melden hierover. We weten nu in ieder geval waar het mis gaat. Ik ga er ook van uit dat Samsung dit wel oplost.
Groetjes,
Roeqajja