Skip to main content

.

Goedemorgen, ik heb een abonnement en dat kan ik verlengen. Maar ik heb nu 2x20 gb is 40 gb. Maar als ik verleng kan ik alleen in totaal 30 gb krijgen. Hoe kan dit? Ik wil gewoon verlengen voor de zelfde voorwaarden eigenlijk. Alvast bedankt.

Je hoeft niet per se te verlengen als dit voor jou niet gunstig uitvalt.

Kan ik mijn aflopende contract laten doorlopen zonder te verlengen dan? 

Geen probleem na het aflopen van je contract hou je een maandelijks opzegbaar abonnement over.

mocht in de toekomst de bundels toch weer gunstiger voor je woorden kun je altijd weer een contract voor één of twee jaar afsluiten.

Kan ik mijn aflopende contract laten doorlopen zonder te verlengen dan? 

Ja, als je niet verlengt loopt jouw contract gewoon door. De einddatum is de eerst mogelijke opzegdatum en niet daadwerkelijk in datum dat het helemaal stopt. Je krijgt dus daarna precies hetzelfde aantal MBs/minuten/SMSjes voor dezelfde prijs, die je nu ook al betaald. Uiteraard (en helaas) blijven inflatiecorrecties gelden.

Enkel als je over wilt naar nieuwe voorwaarde (dus het aanbod dat nieuwe klanten kunnen krijgen) ‘moet’ je verlengen.

Het enigste dat veranderd is natuurlijk dat je met een contract, waarvan de einddatum in het verleden ligt, een opzegtermijn van 1 maand hebt i.p.v. dat je tot die einddatum door moet.

Ik raad wel aan om periodiek het nieuwe aanbod van Simyo in de gaten te houden, zodat je alsnog kunt verlengen zodra het nieuwe aanbod beter wordt dan jouw huidige contract.

Oké, duidelijk zo. Dank je wel! 

Hi @marcomeule,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je vraag uitstekend is beantwoord door @Ron H en @Groentjuh, ik heb hier verder niks meer aan toe te voegen. Super bedankt voor jullie hulp heren! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer