Ik heb net een abonnement met onbeperkt bellen en sms’en. Maar als ik in de app kijk, staan er toch verbruikskosten voor bellen. Hoe Kan dat?
Heb je nummers gebeld die niet onder het “onbeperkt” vallen?
Weet even niet welke nummers dat zijn, maar denk aan bellen naar buitenlandse nummers vanuit Nederland, en welicht ook 08x nummers.
https://www.simyo.nl/sim-only/onbeperkt-bellen
Hoi
Bedankt voor je bericht. Heb je nummerbehoud aangevraagd en is deze nog niet overgezet? Wat je beschrijft zou kunnen gebeuren wanneer je gebruik maakt van jouw tijdelijk nummer, de bundels zijn dan niet actief waardoor je buiten bundel kosten maakt. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijk ik even met je mee.
Groetjes,
Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Heb je nummerbehoud aangevraagd en is deze nog niet overgezet? Wat je beschrijft zou kunnen gebeuren wanneer je gebruik maakt van jouw tijdelijk nummer, de bundels zijn dan niet actief waardoor je buiten bundel kosten maakt. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijk ik even met je mee.
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.