Ik hoef normaal 39€ te betalen voor mijn bundel, deze maand staat dit ook weer zo op mijn simyo app. Ik ben deze maand slechts 2 cent over mijn bundel heen gegegaan, wat betekend dat ik €39,02 zou horen te betalen deze maand, maar ik heb een rekening moeten betalen van €70. Dit klopt volgensmij niet. Wat kan hieraan gedaan worden? Mvg
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik kijk graag even met je mee.
Ik zie inderdaad dat je in februari extra kosten hebt gemaakt waardoor je factuur is opgelopen naar €70,99. Dit komt omdat je internetbundel is opgegaan. Zodra je internetbundel op is betaal je €0,15 cent per MB. Wij sturen altijd waarschuwingsberichten per sms bij 80% en bij 100% verbruik van je bundel. Heb je deze sms’jes gezien? Het is belangrijk dat je dan MB's bijkoopt via Mijn Simyo of je internet uitschakelt en alleen via wifi verder internet om extra kosten te voorkomen. Dit geven wij ook aan in de sms'jes.
Omdat ik zie dat je meerdere maanden internet hebt verbruikt buiten de bundel wil ik je aanraden om Simyo Compleet in te schakelen. Met deze optie kunnen wij je bundels gratis verdubbelen omdat je een KPN Thuis aansluiting hebt. Je hebt dan dus 2x zoveel MB's en belminuten. Je kunt dit via Mijn Simyo regelen, in het Overzicht zie je als het goed is een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. De verdubbeling van je bundels gaat dan vanaf de volgende maand in. Mocht je willen dat deze verdubbeling vanaf 1 april ingaat, dan raad ik dus aan om Simyo Compleet uiterlijk 31 maart in te schakelen.
Mocht je vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.