Skip to main content

.

Hi,

Ik ben net nieuw klant bij Simyo en sinds gisteren bij KPN. Ik wil graag Simyo compleet aanvragen, maar in de app zie ik de optie niet. Ik heb het delen van persoonsgegevens aanstaan. Wat moet ik nu doen?

 

Mvg, Imme 

Hoi @Imme111,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je recent klant bent geworden bij ons, welkom! 

Uit jouw bericht lees ik dat je sinds gisteren klant bij KPN bent geworden, maar dat je Simyo Compleet nog niet terug ziet in de app. Het kan tot twee weken duren tot het bij ons bekend is dat jij klant bent bij KPN. Het is dus nog even afwachten tot je gebruik kunt maken van de dubbele bundels. Mocht het na twee weken nog niet zichtbaar zijn kun je contact met ons opnemen, dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren


Super, dankje voor de snelle reactie Seren. Ik wacht het even af.


Graag gedaan @Imme111! Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend. 


Reageer