.

Beantwoord

Simyo Compleet komt te vervallen, wat is er aan de hand?

  • 1 July 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

  • Beginner
  • 4 reacties

Hallo, mijn kpn compleet is gestopt zie het ook niet meer in de app. Bij kpn is er niks veranderd. Hoe kan ik het weer activeren zie het nergens staan in de app.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 3 July 2023, 13:27

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hallo @Nbd bedoel je dat je dubbele data en belminuten vervallen zijn omdat je geen thuisabo bij KPN (meer) zou hebben?

Wat is de concrete situatie, heb je wel of geen thuisabo op hetzelfde adres als je Symio-abo?

 

Heb wel een thuis abbo van kpn, net zoals vorige maand toen ik wel dubbele bel minuten /data had.

Hallo @Nbd wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan e.e.a. voor je nakijken en eventueel rechtzetten.

Succes.

 

Zal ik doen dank je wel Jan.

Het is weer aangezet moet wel weer tot volgende maand wachten voor dubbele data, had persoonlijke data uit staan . Dat is wel flink balen. 30 dagen wachten.

Heb even gekeken in de app , er mag best wel een waarschuwing komen als je op de knap persoonsgegevens klik dat je dan een vermelding krijgt dat je dubbele data / minuten komen te vervallen volgende maand. Zie het bij genoeg ander apps en is een kleine moeite.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nbd,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je Simyo Compleet opnieuw hebt moeten activeren.

Het klopt inderdaad dat je niet meer in aanmerking komt voor Simyo Compleet zodra je de optie “Persoonsgegevens” uitschakelt in Mijn Simyo. Zodra je deze optie uitschakelt, geef je ons geen toestemming meer om je adresgegevens te delen met KPN. Op deze manier kunnen wij niet controleren of je een KPN Thuis aansluiting hebt op je adres waardoor Simyo Compleet komt te vervallen.

Voordat wij Simyo Compleet stopzetten, sturen wij meerdere e-mails hierover zodat je hiervan op de hoogte bent. Ik zie op je account dat deze e-mails wel op tijd zijn verstuurd. Wellicht heb je deze mails gemist.

Bedankt voor je hulp! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer