.

Beantwoord

Simyo compleet is automatisch geactiveerd, maar ik ben geen KPN klant?

  • 26 October 2023
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Hoi! Ik krijg een bericht dat Simyo Compleet wordt geactiveerd, maar ik ben geen klant bij KPN. Geldt een ander Simyo abonnement op hetzelfde adres ook als een KPN abonnement? We hebben namelijk wel net een tweede abonnement afgesloten.

icon

Beste antwoord door Seren 27 October 2023, 11:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Geldt een ander Simyo abonnement op hetzelfde adres ook als een KPN abonnement? We hebben namelijk wel net een tweede abonnement afgesloten.

Nee.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Anouk777,

Bedankt voor je bericht. Je krijgt vanaf volgende maand dubbele bundels, omdat je volgens onze gegevens in aanmerking komt voor Simyo Compleet (ivm KPN, Telfort of XS4ALL internet). Heb je thuis een internet aansluiting van één van de genoemde internet providers? Het heeft dus niet te maken met een abonnement bij Simyo. Er verandert in ieder geval niks aan je thuis abonnement, je kunt zonder zorgen genieten van deze gratis verdubbeling 😊.


Groetjes,
Seren

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk

Reputatie 7
Badge +6

Klopt je adres nog wel in je Simyo account?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk

Kloppen jouw adres gegevens in Mijn Simyo nog wel? Wellicht heb je nog een oud adres staan. 

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk

Kloppen jouw adres gegevens in Mijn Simyo nog wel? Wellicht heb je nog een oud adres staan. 

Ja, die kloppen

Reputatie 7
Badge +6

Ja, die kloppen

Oké dat is wel erg vreemd zeg… Ik kan op dit moment niet achterhalen waarom dit zo is. Het lijkt er op dat je dan geluk hebt, geniet lekker van je dubbele bundels 😊.

Reageer