Sinds vandaag heb ik 3 Simyo sim only telefoon abonnementen met internet geïnstalleerd. Met Simyo compleet wordt dit verdubbeld.
Ik heb een contract met KPN ( interactieve TV en internet) sinds 27-12-2023.
Wanneer wordt Simyo compleet ingesteld?
Sinds vandaag heb ik 3 Simyo sim only telefoon abonnementen met internet geïnstalleerd. Met Simyo compleet wordt dit verdubbeld.
Ik heb een contract met KPN ( interactieve TV en internet) sinds 27-12-2023.
Wanneer wordt Simyo compleet ingesteld?
Zodra Simyo's en KPN's systemen jouw adres hebben gedeeld met elkaar komt er in Mijn Simyo een blokje om Simyo Compleet te activeren. Zodra dat geactiveerd is, gaat dat per eerste van de volgende maand in.
Dus met geluk komt dat blokje voor of op 31 december en kan het dus per 1 januari actief zijn, anders 1 februari.
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Simyo Compleet!
Ik zie op je aansluiting dat je Simyo Compleet al kan activeren. Je ziet in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Hier klik je dan op om Simyo Compleet te activeren. Je ontvangt dan meteen een bevestigingsmail hierover en de verdubbeling van je bundels gaat per de eerste dag van van de eerstvolgende maand in. Let wel op dat je dit dus per account apart moet activeren voor al je nummers! Als je wilt dat de verdubbeling per 1 januari ingaat, dan raad ik aan om Simyo Compleet uiterlijk 31 december te activeren. Als je Simyo Compleet in januari activeert, dan gaat de verdubbeling per 1 februari in.
Hopelijk lukt het hiermee! Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.
Super bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Dank voor de reactie. Zojuist alles geactiveerd. Fijne jaarwisseling
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.